[av_one_full first]
[av_image src=’http://kheradgostaran.net/wp-content/uploads/2015/06/parallax-quote.jpg’ attachment=’736′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’top-to-bottom’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ custom_class=”]
تبلیغات و بازاریابی
[/av_image]

[av_heading tag=’h1′ padding=’32’ heading=’ کلید موفقیت تجاری یک کسب و کار در دستان شماست!’ color=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=”][/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” custom_class=”]
تبلیغات و بازاریابی مؤثر، کلید موفقیت تجاری یک کسب و کار است. این دو مفهوم در کنار هم معنا پیدا می‌کنند و سازمان‌ها و افراد هوشمند، همواره به این مهم توجه ویژه‎ای دارند. به کمک تبلیغات، یک محصول یا خدمت، توسط روش‌های گوناگون چاپی و آنلاین به طیف وسیعی از مردم معرفی می‌گردد و با استفاده از بازاریابی، افراد به انتخاب محصول یا خدمت یک شرکت تشویق می‌شوند. شناخت مخاطب و تعیین شیوه درست تبلیغات، سرمایه گذاری بر روی مشتریان قدیمی و کسب مشتریان جدید، پشتیبانی خدمات و حفظ رضایت مشتریان از اقداماتی است که در بازاریابی یک محصول باید در نظر گرفت.

تجارت الکترونیک عبارت است از خرید، فروش، مبادله خدمات ومحصولات، اطلاعات از طریق شبکه‌های رایانه ای از جمله اینترنت. این نوع از تجارت بر پردازش و انتقال الکترونیکی داده‌ها شامل متن، صدا و تصویر مبتنی است. تجارت الکترونیک فعالیت‌های مختلفی از جمله مبادله، تحویل فوری مطالب دیجیتال، انتقال الکترونیکی وجوه، مبادله الکترونیکی سهام، بارنامه الکترونیکی، طرح‌های تجاری و مهندسی و خدمات پس از فروش را نیز در برمی گیرد. این سبک از تجارت به دلیل مزایا و منافع سرشاری که برای انسان داشته، به سرعت در حال گسترش است. ویژگی اصلی این نوع از تجارت تسهیل فرآیندهای تجاری، حذف فرآیندهای غیرضروری و زائد در انجام امور بازرگانی و کاهش هزینه‌ها از طریق بهبود و افزایش هماهنگی، کاهش هزینه‌های اداری خصوصاً هزینه مکاتبات و نیز بهبود دسترسی به بازار و افزایش تنوع برای مشتریان است.
[/av_textblock]
[/av_one_full]

[av_one_half first]
[av_heading heading=’پیش بینی’ tag=’h3′ style=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ padding=’32’ color=’custom-color-heading’ custom_font=’#f05a1a’ custom_class=”][/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” custom_class=”]
تبلیغات و بازاریابی مؤثر، کلید موفقیت تجاری یک کسب و کار است. این دو مفهوم در کنار هم معنا پیدا می‌کنند و سازمان‌ها و افراد هوشمند، همواره به این مهم توجه ویژه‎ای دارند. به کمک تبلیغات، یک محصول یا خدمت، توسط روش‌های گوناگون چاپی و آنلاین به طیف وسیعی از مردم معرفی می‌گردد و با استفاده از بازاریابی، افراد به انتخاب محصول یا خدمت یک شرکت تشویق می‌شوند. شناخت مخاطب و تعیین شیوه درست تبلیغات، سرمایه گذاری بر روی مشتریان قدیمی و کسب مشتریان جدید، پشتیبانی خدمات و حفظ رضایت مشتریان از اقداماتی است که در بازاریابی یک محصول باید در نظر گرفت.

تجارت الکترونیک عبارت است از خرید، فروش، مبادله خدمات ومحصولات، اطلاعات از طریق شبکه‌های رایانه ای از جمله اینترنت. این نوع از تجارت بر پردازش و انتقال الکترونیکی داده‌ها شامل متن، صدا و تصویر مبتنی است. تجارت الکترونیک فعالیت‌های مختلفی از جمله مبادله، تحویل فوری مطالب دیجیتال، انتقال الکترونیکی وجوه، مبادله الکترونیکی سهام، بارنامه الکترونیکی، طرح‌های تجاری و مهندسی و خدمات پس از فروش را نیز در برمی گیرد. این سبک از تجارت به دلیل مزایا و منافع سرشاری که برای انسان داشته، به سرعت در حال گسترش است. ویژگی اصلی این نوع از تجارت تسهیل فرآیندهای تجاری، حذف فرآیندهای غیرضروری و زائد در انجام امور بازرگانی و کاهش هزینه‌ها از طریق بهبود و افزایش هماهنگی، کاهش هزینه‌های اداری خصوصاً هزینه مکاتبات و نیز بهبود دسترسی به بازار و افزایش تنوع برای مشتریان است.
[/av_textblock]
[/av_one_half]

[av_one_half]
[av_heading heading=’تحلیل بازار’ tag=’h3′ style=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ padding=’32’ color=’custom-color-heading’ custom_font=’#f05a1a’ custom_class=”][/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” custom_class=”]
تبلیغات و بازاریابی مؤثر، کلید موفقیت تجاری یک کسب و کار است. این دو مفهوم در کنار هم معنا پیدا می‌کنند و سازمان‌ها و افراد هوشمند، همواره به این مهم توجه ویژه‎ای دارند. به کمک تبلیغات، یک محصول یا خدمت، توسط روش‌های گوناگون چاپی و آنلاین به طیف وسیعی از مردم معرفی می‌گردد و با استفاده از بازاریابی، افراد به انتخاب محصول یا خدمت یک شرکت تشویق می‌شوند. شناخت مخاطب و تعیین شیوه درست تبلیغات، سرمایه گذاری بر روی مشتریان قدیمی و کسب مشتریان جدید، پشتیبانی خدمات و حفظ رضایت مشتریان از اقداماتی است که در بازاریابی یک محصول باید در نظر گرفت.

تجارت الکترونیک عبارت است از خرید، فروش، مبادله خدمات ومحصولات، اطلاعات از طریق شبکه‌های رایانه ای از جمله اینترنت. این نوع از تجارت بر پردازش و انتقال الکترونیکی داده‌ها شامل متن، صدا و تصویر مبتنی است. تجارت الکترونیک فعالیت‌های مختلفی از جمله مبادله، تحویل فوری مطالب دیجیتال، انتقال الکترونیکی وجوه، مبادله الکترونیکی سهام، بارنامه الکترونیکی، طرح‌های تجاری و مهندسی و خدمات پس از فروش را نیز در برمی گیرد. این سبک از تجارت به دلیل مزایا و منافع سرشاری که برای انسان داشته، به سرعت در حال گسترش است. ویژگی اصلی این نوع از تجارت تسهیل فرآیندهای تجاری، حذف فرآیندهای غیرضروری و زائد در انجام امور بازرگانی و کاهش هزینه‌ها از طریق بهبود و افزایش هماهنگی، کاهش هزینه‌های اداری خصوصاً هزینه مکاتبات و نیز بهبود دسترسی به بازار و افزایش تنوع برای مشتریان است.
[/av_textblock]
[/av_one_half]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *